Moja potrošačka prava-kviz Da li ste nekada uložili reklamaciju na robu ili uslugu? * Da Ne Kakav je bio ishod vaše reklamacije? * Reklamacija je odbijena Reklamacija je prihvaćena Nisam ulagao/la reklamaciju Koji je rok u kome potrošač može uložiti reklamaciju? * 6 meseci 2 godine 1 godina U kom roku je moguće odustati od kupovine kod kupovine van poslovnih prostorija i na dajinu? * 16 dana 14 dana Mesec dana Koji je rok u kojem je prodavac dužan da potrošaču dostavi odgovor o načinu rešavanja reklamacije? * 30 dana 3 dana 8 dana Koji je rok za rešavanje reklamacije? * 15 dana 30 dana 8 dana Koji je rok za rešavanje reklamacije kod tehničke robe? * 15 dana 30 dana 8 dana Da li se bez fiskalnog računa kao dokaza o kupovini može podneti zahtev za reklamaciju? * Ne, fiskalni račun je jedini validni dokaz o kupovini Da, ukoliko kupac ima drugi dokaz o kupovini Zavisi od politike prodajnog mesta Kada se pojavi problem sa kupljenom robom potrošač se PRVO obraća: * Tržišnoj inspekciji Ulaže reklamaciju prodavcu Udruženjima za zaštitu potrošača Da li postoji rok od 6 meseci da izjavite reklamaciju trgovcu? * Da Ne Da li je trgovac dužan da vam dostavi obrazac o odustanku kod kupovine na daljinu/van poslovnih prostorija? * Da Ne Kada uložite reklamaciju, da li je trgovac dužan da Vam da potvrdu o primljenoj reklamaciji? * Da Ne Pošalji odgovore!! If you are human, leave this field blank. Δ