Рекламација-кратко и јасно!(прва епизода)
У првој епизоди подкаста ГЛАС ПОТРОШАЧА разговарали смо са Леом Кечан, правницом Центра за заштиту потрошача ФОРУМ, о рекламацијама, како се подносе, који су рокови решавања и шта када настане проблем.
Подкаст уредила и водила: Јована Јездић, менаџер комуникација Центра ФОРУМ.
Куповина на даљину и ван пословних просторија- (друга епизода)
Шта су уговори на даљину? Која је разлика између њих и уговора склопљених ван пословних просторија? Шта ако се предомислите? Да ли имате право да се предомислите и до када? Шта је са онлине куповином?
На ова питања ће одговорити Леа Кечан, правна саветница Центра за заштиту потрошача ФОРУМ, које се сећате из прве епизоде.
Подкаст уредила и водила: Јована Јездић, менаџер комуникација Центра ФОРУМ
Посредовање као успешан начин решавање рекламације
Како Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, помаже потрошачима у решавању рекламација. Уложили сте рекламацију, у року добијате информацију да је она одбијена…ШТА САДА? У случају одбијања Ваше рекламације од стране трговца, ми обављамо посредовање.
А шта то значи?